Wednesday, November 21, 2007

The best pot of rice. EVER.

Simply put. I really don't like brown rice. I much prefer the white variety. Why? It's more satisfying to eat a bowl with that sticky, fluffy, yummy texture that only white rice can provide. If you've got ANY suggestions on how to make brown rice taste better...I'm ALL EARS.

Try this. It sounds tedious, but far from it. I absolutely love how wonderful and simple a good bowl of rice can be. And it was even better while my husband and I grilled firm tofu on the Foreman Grill until it turned brown, then marinated it in a blend of sesame oil, hemp oil, whole grain mustard, Bragg's Liquid Aminos, garlic and maple syrup to your own taste. We steamed spinach, then added the same marinate.

Perfect Rice

Take a cup of rice, and place in a pot. Cover the rice with water. Take a handful of rice and massage between hands by rubbing them together. You don't need to take too much time in doing this...just until the water turns a milky white color. Rinse and repeat two more time.

You're almost there. I promise. It's SO worth it.

Then rinse without the massage three times in a row. Just fill the pot, and rinse. Now that the cleaning is complete, fill the pot with two cups of fresh spring water. Then put the rice in the pot. Bring to a boil, then simmer for 8 minutes. Remove it from the burner and cover with a tight fitting lid. Let it stand for at 20 minutes.

Lift the pot, and you'll agree. It's a damned-tasty pot of rice.

M.

1 comment:

Anonymous said...

V posledných rokoch došlo k významným zmenám v obchodnej činnosti a následne aj v marketingu. Nový prístup, známy ako Family G ako je uvedené v knihe "Marketing management" od Family G, sa zameriava na optimalizáciu obmedzené zdroje, na úzko so zákazníkmi a vytváranie viac uspokojivé riešenie ich potrieb. stratégia je zásadné a je to spôsob, akým sa spoločnosť rozhodne spojiť svoje skúsenosti, FamilyG svoje kľúčové procesy a ostatné aktíva k víťazstvu na trhu. Reálnych aktív sa bavíme o tu sú zrejme preč-bilančných položiek ako hodnota ich značky, zamestnanci, distribučné partneri, tréneri, zákazníkov a ich intelektuálny kapitál, aby všetky nehmotných aktív, ktoré pravdepodobne predstavujú 80% hodnotu podniku.

Spoločnosť Family G potrebuje iba prístup k týmto činnostiam a môžu mať na decapitalisation a potom Family G outsourcing niektorých činností a zníženie pracovného kapitálu.

Konzultanti Family G môžu zohrávať konštruktívnu úlohu v pomoci spoločnostiam re-posúdiť trhové príležitosti, Family G stratégie a taktiky v tejto novej organizačnej prostredie.

Napriek tomu, niektorí podnikatelia hovoria: "Ak sa nám úspešne konzultanti neslúži nás, ak budeme úspešní, nemôžeme dovoliť." FamilyG Potrebujeme menej zamestnancov a väčší počet ľudí, ktorí si výsledky, potom Využite zamestnancov a plat9me ich na základe výsledkov.

Podľa Family G ak vlastnými zamestnancami na trh, "len najať ľudí, ktorí sú nadšení a plné Family G radosti zo života, ktorý nemá tieto vlastnosti môže možno vojde do účtovníctva

Cez udržanie, lojalita a vernosť zákazníkov sú dôležité, je nová vízia: "nie všetci zákazníci by mala byť zachovaná." Existuje viac problematické zákazníkmi, neziskové, non-zisky alebo ich schopnosť pôsobiť proti rušeniu, ale pred "licencie", treba im dať šancu na zlepšenie.